lauantai 14. huhtikuuta 2012

Päivä 2 – Eka rakkaus

Anteeks eilen en kerenny postaan mutta tänään tulee kaks postausta nyt aamupäivällä ja sit illemmalla :)
Eli nyt ois niinku ensimmöinen rakkaus aiheena..:D Ooon miettiny tätä et ei mulla tavallaan oo ensimmäistä rakkausta?:o  Mut teen tän parista kolmesta aiheesta jota rakastan yli kaiken:D
Kesä: Kesä on mun lempi vuoden aika, koska sillon ei tarvi mukee niin paljoo päälle ja saa lähtee vaa ovesta ulos eikä tarvi murehtii tuleeko liian kylmä. Aurinko paistaa ja pilvetön taivas<3 



Valokuvaus: Olin iha innoissani ku sain mun järkkärin kaks vuotta sitten joululahjaks. Olin toivonu sitä tosi kauan.,Aluks oli tosi paljon hankaluuksia opetella käyttään sitä, mutta kyllä se siitä sit lähti :) Näytän pari kuvaa jokka on ihan ensimmäisiä mitä kuvasin sinä jouluna ku sain kameran.


Tää on musta tosi tälläne lutunen kuva äitistä :D !!
Enempää en kehtaa laittaa koska noi on ihan JÄRKYTTÄVIÄ:D  mutta niitä jota oon joskus kesällä ottanu ja hieman oon kokeillu muokata niitä oon ihan semi tyytyväinen mut jokkut osaa olla ihan kammottaviakin.. :D

En tee tästä postauksesta isompaa kun teen kumminkin vie tänään illemmalla sen toisen.  Ja nyt tulee kiire koska pitäis tunnin päästä olla kaupungissa!..
<3Mona

1 kommentti:

Eetu kirjoitti...

tosi kivanoloinen blogi sulla!

jos kiinnostaa, käy tsekkaamassa munkin blogi, jonka osoite on http://www.eetusreign.blogspot.com/