torstai 12. huhtikuuta 2012

Päivä 1 - Esittele itsesi

Okeeii elikkkä tää on tän postaus rumban ensimmäinen päivä.. Ja se on että esittele itsesi.
MINÄ 
Joo nii tosiaan oon Mona :D oon 15 mulla oli tammikuussa synttärit !! :)
Asun Kangasalan puolella mutta tosiaan käyn Tampereella koulua. Oon asunut täälä reilu vuoden. Muutettiin Tampereelta kerrostalosta tänne omakoti taloon. Mulla ei oo täällä missä asun tyyliin yhtään kaveria ku kaikki on tampereelta:D on mulla kyllä kangasalta muutamia kavereita joihin oon tutustunu:)
 Käyn tammerkosken kuvis painotteista koulua ja oon kaheksannella luokalla.
Oon koulussa melko huono.. mun keskiarvo oli nyt viime todistuksessa 7.3 ja nyt se laskee tosi paljon koska oon ollut nii paljon kipeenä ja muutenkaa ei oo opiskelu kiinnostanu eikä reenien takia oo oikeen kerenny.. Oon koittanu nyt ruveta skarppaa koska haluisin lukioon ja tolla keskiarvolla ei pääse mihinkää..:D
 Mullon nelihenkinen perhe johon kuuluu äiti, isä ja iso veli. Haluisin saada koiran :D Ollaan puhuttu siitä jonku puolitoista vuotta että saisinko semmosen ihanan kavrvaturrin tänne mutta niin on luvannut ja mitään ei oo tapahtunu.. Jos sit kesällä sen sais :) !
Tällä hetkellä en harrasta MITÄÄN! Lopetin cheerleaderin pariviikkoo sitten.. :( Mutta nyt oli ilmottautumiset futikseen ja ootan innolla että saadaan kunnon hyvä joukkue kasaan ja päästään pelaan ! :) 
Mulla on kans tosi paljon kavereita jotka on ihan parasta seuraa! Ja mulla ei oo "parasta kaveria" koska kaikki tavallaan mulle tärkeet kaverit on mun parhaita kavereita ja sanon tosi monia parhaaks kaveriks mutta silti tunnen että mulla ei oo tavallaan parasta kaveria :D
RAKASTAN kesää! Jäätelöö! Suklaata! kaikkia mahdollisia Smoothieita! (en osaa kirjottaa :D:D)  Kavereita! ja ennenkaikkea valokuvausta! Ootan tosi paljon et ois jo kesä! Laskettiin että kesäloman alkuun on enään 35 koulu päivää! 
Mulla on aina sotkunen huone.::D Onneks mun kaverit ei haluu tulla tänne koska asun kangasalan puolella ja tänne maksaa enemmän tulla bussilla..:D
  En keksi enää mitää ittestäni:D oon tosi huono kertoo millanen oon ja tällee:D Mutta joopsa! 
Tähän loppuun viime kesän otoksia! :)


EI apua mitä tapahtu tohon tuli joku että verkko albumisi on täynnä?:o Osaaks joku auttaa?:DD:DD



Ei kommentteja: