tiistai 13. maaliskuuta 2012

naimalupa janikalle!

Sunnuntaina oli Janikan konfirmaatio ja mentiin Mirkan kaa alottaa sunnuntai aamu kirkkoon.. Sie oli tosi tylsää ja saatiin paljon vihasia katseita, koska pidettiin "liikaa" meteliä ja naurettiin.. No mut onneks se kirkko meni nopeesti ohi :D Ja se ehtoollis viini oli ihan järkyttävää ja se leipä hommeli jäi mun kitalakeen kiinni ja sitä si kielellä koittaa irrotta:D ei tullu mitää. Ja sie Juhlissa oli himo kivaa ja Janika sai iha himona rahaa ja kaikkee :o oon kateelline:D mut mun rippijuhlii ootellessa ;);) hehhe.. :D no mut sitte janika juhlie jälkee menin mun enolle hoitelee koiruuksia ku kaikki muut oli ulkona tekemäs jotai hommia.. mut ne koirat ( Ruska, Ronja ja Remo) oli ihan himo innoissaa ku tulin sinne sisälle:D

Tajusin muute ku mulla on aina nii paljon kuvii et voin tehä kollaasin niist kuvista ni ei oo nii paljon niit sillee peräkkäi ni mitä tykkäätte? :)
-M

Ei kommentteja: